Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Hei! 

Har sett på en maxi 84 jeg kan få til en latterlig pris. 

Båten ble kjørt for motor til båtplassen den ligger på i 2017. Har ikke vært folk i den eller utført vedlikehold siden ca samme tid.

La merke til at det var lite motstand i motor når jeg dreide på svinghjul. Motor gikk fint rundt.
La også merke til at dekompresjonshendel har stått i åpen posisjon de siste 3 årene. Satt den i lukket stilling men fortsatt kjentes det litt for lett ut å dreie på svinghjulet. 

Noe håp om at ventiler kan ha satt seg, eller kan det være annet? Selger har ingen grunn til å lyve om at båten gikk dit den ligger for motor. 

Tips til ting jeg bør sjekke over? 

Taskeladden

Taskeladden

Hei! 

Har sett på en maxi 84 jeg kan få til en latterlig pris. 

Båten ble kjørt for motor til båtplassen den ligger på i 2017. Har ikke vært folk i den eller utført vedlikehold siden ca samme tid.

La merke til at det var lite motstand i motor når jeg dreide på svinghjul. Motor gikk fint rundt.
La også merke til at dekompresjonshendel har stått i åpen posisjon de siste 3 årene. Satt den i lukket stilling men fortsatt kjentes det litt for lett ut å dreie på svinghjulet. 

Noe håp om at ventiler kan ha satt seg, eller kan det være annet? Selger har ingen grunn til å lyge om at båten gikk dit den ligger for motor. 

Tips til ting jeg bør sjekke over? 

• Create New...