Jump to content

Edit History

btt

btt

Hei, jeg har 3 stk batteri-banker I båten. 2 stk banker med 4 *120A I motorrom og 1 bank ved baugpropell med 2stk batteri. Alt er 24 Volt. Bankene i motorrom er enkelt og koblet inn på riktig side av Victron Shunt . Hva gjør jeg med batteri som står ved baugpropell ? Føler det blir feil uansett hvem side av shunt  jeg setter -kabel som går fremover.....  noen som har forslag ? 

btt

btt

Hei, jeg har 3 stk batteri-banker I båten. 2 stk banker med 4 *120A I motorrom og 1 bank ved baugpropell med 2stk batteri. Alt er 24 Volt. Bankene i motorrom er enkelt og koblet inn på riktig side av Victron Shunt . Hva gjør jeg med batteri som står ved baugpropell ? Føler det blir feil uansett hvem side jeg setter -kabel som går fremover.....  pen som har forslag ? 

btt

btt

Hei, jeg har 3 stk batteri banker 2 stk banker med 4 *120A I motorrom og 1 bank ved baugpropell med 2stk batteri. Alt er 24 Volt. Bankene i motorrom er enkelt og koblet inn på riktig side av Victron Shunt . Hva gjør jeg med batteri som står ved baugpropell ? Føler det blir feil uansett hvem side jeg setter -kabel som går fremover.....  pen som har forslag ? 

• Create New...