Mouche
Roger jo skrev 1 time siden:Måragretten eller sur fordi du ikke greide å finne strømper når du Googla. "Tubular webbing "
Neida, ikke vanskelig å google Tubular webbing, men som jeg skrev så fant jeg bare det jeg på norsk kaller nylonbånd, ikke den "strømpevarianten" som er det jeg for egen del var interessert i. Ellers var det jo mange gode og konstruktive svar i den tråden og flere alternativer som jeg for egen del ikke var kjent med, eller hadde tenkt på. Av den grunn endte jeg selv opp med noen biter hageslange i sommer, ikke den peneste løsningen, men både billig og grei nok.
Men tilbake til denne trådens tittel og innhold; hvorfor ville du for egen del ta deg bryet med en slik omstendelig og dyr bunnbehandling hvis det f.eks var en eldre jolle som skulle brukes i ferskvann eller bare noen måneder om sommeren i saltvann?
Jeg er vel kjent med hva en "grundig" og "riktig" behandling innebærer og som Hulda har beskrevet i all enkelhet og som gjelder for en helt ny båt. Jeg vet egentlig ingenting om den aktuelle båten som det ble spurt om her, gjør du?
Muligens er det TS etterspør behandling av en båt av merket Viksunmd bygget i plast og av en størrelse på mellom 16 og 20 fot, men etter hva jeg vet så er dette da ikke en ny båt for produsenten er vel borte, konkurs for lengst, eller gjenoppstått i det siste. Ikke vet jeg.
ps
Jeg er et utpreget A-menneske!