Jump to content

Edit History

Kaffelars

Kaffelars

I topp på forkant av drevet rett ved belg/styrehjelmen skal det være et typeskilt som identifiserer drevtype, utveksling og serienr.

Sikkert malt over, men skal kunne pusses forsiktig med scotchbrite el.l så du får frem detaljene.

 

Om du ser på eks. Marinepartseurope.com, finner du at gearsett i øvre veksel har forskjellig delenr. for 2,3:1. Alle lavere utvekslingene har et annet felles nr. for øvre sett, og endringer i utveksling er da kun i nedre hus.

 

Kaffelars

Kaffelars

I topp på forkant av drevet rett ved belg/styrehjelmen skal det være et typeskilt som identifiserer drevtype, utveksling og serienr.

Sikkert malt over, men skal kunne pusses forsiktig med scotchbrite el.l så du får frem detaljene.

 

Om du ser på eks. Marinepartseurope.com, finner du at gearsett i øvre veksel har forskjellig delenr. for 2,3:1. Alle lavere utvekslingene har et annet felles nr. for øvre sett, og endringer i utveksling er da kun i nedre hus.

Mener å huske gearsett i nedre hus på 2,3:1-varianten er samme som standard 1,95:1.

Kaffelars

Kaffelars

I topp på forkant av drevet rett ved belg/styrehjelmen skal det være et typeskilt som identifiserer drevtyåe, utveksling og serienr. Sikkert malt over, men skal kunne pusses forsiktig med scotchbrite el.l så du får frem detaljene.

 

Om du ser på eks. Marinepartseurope.com, finner du at gearsett i øvre veksel har forskjellig delenr. for 2,3:1. Alle lavere utvekslingene har et annet felles nr. for øvre sett, og endringer i utveksling er da kun i nedre hus.

Mener å huske gearsett i nedre hus på 2,3:1-varianten er samme som standard 1,95:1.



×
×
  • Create New...