Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

@KomodoDa lurer jeg på om det ikke blir svaret, ja. Og det blir ikke noe problem å kjøre ankrene fast, jeg har en avtakbar 1600-kilos 12V-vinsj til båthengeren (som jeg uansett bare har på når jeg bruker hengeren), så med den festet til en diger stein på land med ei stropp bør jeg jo kunne dra Bruce halvveis til Woolamaloo-universitetet i Australia! :giggle: (Monty Python-referanse...) Jeg ser av den ankertråden din at Bruce-kopier plutselig ikke er så bra lenger, men det burde vel holde godt til mitt bruk, i halvfast gjørmebunn?

Mastiff

Mastiff

@KomodoDa lurer jeg på om det ikke blir svaret, ja. Og det blir ikke noe problem å kjøre ankrene fast, jeg har en avtakbar 1600-kilos 12V-vinsj på båthengeren (som jeg uansett bare har på når jeg bruker hengeren), så med den festet til en diger stein på land med ei stropp bør jeg jo kunne dra Bruce halvveis til Woolamaloo-universitetet i Australia! :giggle: (Monty Python-referanse...) Jeg ser av den ankertråden din at Bruce-kopier plutselig ikke er så bra lenger, men det burde vel holde godt til mitt bruk, i halvfast gjørmebunn?

Mastiff

Mastiff

Da lurer jeg på om det ikke blir svaret, ja. Og det blir ikke noe problem å kjøre ankrene fast, jeg har en avtakbar 1600-kilos 12V-vinsj på båthengeren (som jeg uansett bare har på når jeg bruker hengeren), så med den festet til en diger stein på land med ei stropp bør jeg jo kunne dra Bruce halvveis til Woolamaloo-universitetet i Australia! :giggle: (Monty Python-referanse...) Jeg ser av den ankertråden din at Bruce-kopier plutselig ikke er så bra lenger, men det burde vel holde godt til mitt bruk, i halvfast gjørmebunn?

• Create New...