Mastiff
@lnjk Det er ikke det i denne slangen. Det står eksosslange utenpå den, men den er helt myk,. Så det tror jeg går bra. Og hvis du klarer å overtale den naboen her til noe som helst, så bør du så avgjort melde deg frivillig til å få fred i Afghanistan, Syria, Irak og stort sett hele resten av verden, for da er du et diplomatisk geni! De som eier den nærmeste hytta, har prøvd siden 60-tallet...
@husky dane 85Flott, takk! :) Det høres bra ut. Så altså rundslynger fra ankerne og igjennom den lille betongklumpen, og så tau fra den og opp til overflaten? Eller bare slynger på hele greia? Det er blitt foreslått litt av hvert her i tråden, jeg begynner å miste oversikten selv... Og jeg antar at Felleskjøpet er det enkleste stedet å få tak i forskjellige typer av sånt. Jeg bruker nye, for jeg vil jo at dette skal vare så lenge som mulig. Med slynger uten sjakler er det jo bare ankerene som kan ruste, og det vil nok ta noen tiår.
Bare så jeg er sikker på at jeg ikke misforstår: Det er den typen som ikke er hele sirkler, men med hektestropper i enden som jeg bør se etter?