Jump to content

Edit History

Teresa

Teresa

Ut ifra tidligere tråd, så har du hatt problemer med kjølingen i flere år nå(?), eneste måten å løse dette er ved å feilsøke. Det er som oftest impelleren, men denne har du byttet. Hva med å dobbeltsjekke at byttet har blitt utført riktig, og samtidig stake litt i uttaket med en fiskesene? Deretter ville jeg uansett byttet termostat, og da kan du like så godt bestille med deg en flaske systemrens. Begge deler får du fra Ravns Garage om du har serienummeret. Koster ikke stort.

Alternativt kan du jo sende inn motoren på service, men dette er i en helt annen prisklasse, og har nok lange ventetider. Du går glipp av en erfaring også;) Tenker det viktigste er at noe blir gjort, og nå har du fått tips til hvor du bør starte:) 

Teresa

Teresa

Ut ifra tidligere tråd, så har du hatt problemer med kjølingen i flere år nå(?), eneste måten å løse dette er ved å feilsøke. Det er som oftest impelleren, men denne har du byttet. Hva med å dobbeltsjekke at byttet har blitt gjort riktig, og samtidig stake litt i uttaket med en fiskesene? Deretter ville jeg uansett byttet termostat, og da kan du like så godt bestille med deg en flaske systemrens. Begge deler får du fra Ravns Garage om du har serienummeret. Koster ikke stort.

Alternativt kan du jo sende inn motoren på service, men dette er i en helt annen prisklasse, og har nok lange ventetider. Du går glipp av en erfaring også;) Tenker det viktigste er at noe blir gjort, og nå har du fått tips til hvor du bør starte:) 

Teresa

Teresa

Ut ifra tidligere tråd, så har du hatt problemer med kjølingen i flere år nå(?), eneste måten å løse dette er ved å feilsøke. Det er som oftest impelleren, men denne har du byttet. Hva med å dobbeltsjekke at byttet har blitt gjort riktig, og samtidig stake litt i uttaket med en fiskesene?Deretter ville jeg uansett byttet termostat, og da kan du like så godt bestille med deg en flaske systemrens. Begge deler får du fra Ravns Garage om du har serienummeret. Koster ikke stort.

• Create New...