Jump to content

Edit History

pipe

pipe

PolarLi skrev for 12 timer siden:

Siden Varta har vært nevnt noen ganger her, så kan jeg opplyse at de er identiske med Bosch sine batterier.

Ja,det er Varta som produserer batteriene til Bosch.
Batteriene er helt like inkludert farge på batterikassa det er bare klistre etikketene som er forskjellige.
Derfor tar jeg det med minst ti klyper salt når jeg hører at Varta også produserer batterier for andre som ikke engang ligner på egen produksjon og med andre tekniske spesifikasjoner.
Nå var dette nødvendigvis ikke ett svar til denne tråden da man har hørt slike  påstander siden "Mjøsa brant"

pipe

pipe

PolarLi skrev for 12 timer siden:

Siden Varta har vært nevnt noen ganger her, så kan jeg opplyse at de er identiske med Bosch sine batterier.

Ja,det er Varta som produserer batteriene til Bosch.
Batteriene er helt like inkludert farge på batterikassa det er bare klistre etikketene som er forskjellige.
Derfor tar jeg det med minst ti klyper salt når jeg hører at Varta også produserer batterier for andre som ikke engang ligner på egen produksjon og med andre tekniske spesifikasjoner.
Nå var dette nødvendigvis ikke ett svar til denne tråden da man har hørt slike slike påstander siden "Mjøsa brant"

• Create New...