Jump to content

Edit History

oes

oes

Jeg har en autopilot, Raymarine S1G ST8001; som ikke styrer beint lenger. Dette skjedde "over natten". Virket fint ene dagen, virker ikke neste. Når jeg setter den i AUTO, gjør båten større og større utslag i forhold til den ønskede kurs. Den begynner med små utslag, men utslagene blir større og større. Piloten er med andre ord ubrukelig. Alt annet virker tilsynelatende fint. Noen som har forslag på hva som kan være feil?

oes

oes

Jeg har en autopilot, Raymarine S1G ST881; som ikke styrer beint lenger. Dette skjedde "over natten". Virket fint ene dagen, virker ikke neste. Når jeg setter den i AUTO, gjør båten større og større utslag i forhold til den ønskede kurs. Den begynner med små utslag, men utslagene blir større og større. Piloten er med andre ord ubrukelig. Alt annet virker tilsynelatende fint. Noen som har forslag på hva som kan være feil?

oes

oes

Jeg har en autopilot, Raymarine Si1G ST881; som ikke styrer beint lenger. Dette skjedde "over natten". Virket fint ene dagen, virker ikke neste. Når jeg setter den i AUTO, gjør båten større og større utslag i forhold til den ønskede kurs. Den begynner med små utslag, men utslagene blir større og større. Piloten er med andre ord ubrukelig. Alt annet virker tilsynelatende fint. Noen som har forslag på hva som kan være feil?

oes

oes

Jeg har en autopilot, Raymarin Si1G ST881; som ikke styrer beint lenger. Dette skjedde "over natten". Virket fint ene dagen, virker ikke neste. Når jeg setter den i AUTO, gjør båten større og større utslag i forhold til den ønskede kurs. Den begynner med små utslag, men utslagene blir større og større. Piloten er med andre ord ubrukelig. Alt annet virker tilsynelatende fint. Noen som har forslag på hva som kan være feil?

• Create New...