Wannskrækk Startet 15.September.2020 Del på Facebook Startet 15.September.2020 Jeg har trøbbel med gps, autopilot og vindmåler på min 07-Jeanneau 36. Er det noen som har et verksted, eller en reparatør å anbefale? Helst innenfor Drøbak. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 15.September.2020 Del på Facebook Svart 15.September.2020 CT marine Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 15.September.2020 Del på Facebook Svart 15.September.2020 SGmarine Asker Sitér dette innlegget Link to post
Seilbåttt Svart 16.September.2020 Del på Facebook Svart 16.September.2020 (redigert) CT Marine, Blommenholm Bærum www.ctmarine.no Redigert 16.September.2020 av Seilbåttt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.September.2020 Del på Facebook Svart 17.September.2020 Baatplassen.no anbefales beskriv problemet, legg ut bilder. Godt mulig dette er enkelt å fikse selv 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 27.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2020 Takk for alle tips, de er notert. Har hatt ok mailkontakt med både CT og SG, men så traff jeg på, tilfeldig, en pensjonert kyndig kar, så jeg prøver han i første omgang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.