Jump to content

Nye dørlåser Scand Baltic 1985 modell

BalticScand

Recommended Posts

Om du har en låsesmed i nærheten kan det hende at han/hun kan lage nye nøkler til den gamle låsen. Men da må de ha låsen inn på verkstedet.

Jeg fikk lagd nye nøkler til vår forrige båt etter at en nøkkel ble bøyd og reservenøkkelen ble borte. Men da måtte jeg demontere låsen fra båten. Reservenøkkelen fant vi forøvrig igjen senere, i lofilteret på vaskemaskinen ?

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

• 2 uker senere...

Jeg kan sterkt anbefale en grossist, Ellefsen sikkerhet, som leverer til mange norske låsesmeder, men også har døren åpen for enkeltkunder.

De holder til i Bærum og jeg var i kontakt med Morten Ellefsen. (Hils gjerne fra Tom Eriksen)

Han leverer det meste av emner og maskiner til fresing av nøkler. Jeg fikk et par nye nøkler til min Nidelv 24 fra 1980, men jeg hadde en originalnøkkel. Han har i mange år vært på "Sjøen for alle" og har levert låser til båtprodusenter. På min opprinnelige nøkkel sto det ESKILSTUNA; M og et tresifret tall. Min nye nøkkel har nøyaktig samme profil, men er litt kortere. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...