Fusebox Startet 18.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2005 (redigert) Hei, Nå er den blitt så gammel at den "detter" fra hverandre bare jeg ser hardt på den. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt kalesjer til denne båten ? Jeg har type III, tror jeg det er, med tilbaketrukket cockpit... Hadde også vært litt interessant med priser om noen har kjøpt i det siste. Ellers er båten dessverre trukket opp for vinteren. Blir nok en og annen pils ombord, med radiomusikk, en gang eller to i vinter. Kanskje med litt godt båtmat til Hilsen Are Redigert 18.Oktober.2005 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baisiken Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Se etter på kalesjen om den er merket med produsent. Gå ev. inn på www.jens-sagen.no og se om de har noe. Hvis ikke ,kan du også få sydd ny kalesje med den gamle som mal. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 18.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2005 Mener vår ble kjøpt fra Jens Sagen i Kr.sand... Faderen hadde en slik båt frem til for et par år siden. AC og Hardtopp Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Fusebox Svart 30.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2005 Oppdraget ble gitt til Alf Hansen, Høvik. Mest pga. pris, men også med referanser fra baatplassen :-) Mvh. Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret Svart 4.Desember.2005 Del på Facebook Svart 4.Desember.2005 www.arvidthoresenbaatkalesjer.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.