Hebelille Startet 19.September.2020 Del på Facebook Startet 19.September.2020 Var en tur ut i det fine været idag å stakk innom Saraholmen/Borøya. noen som kjenner til hva som skjedd her ? Fant ikke noe på google. Sitér dette innlegget Link to post
JohHans1 Svart 19.September.2020 Del på Facebook Svart 19.September.2020 Den har ligget der i uker, for meg virker det som samme "gjeng" som lå med et par vrak ankret der i fjor, og som jeg tror har noen gamle halv-vrak i neste bukt. Vær forresten obs på at det ligger noe kjetting etc i munningen mot nord, 2/3 inn mot Saraholmen, ble fast i dette for noen uker siden Sitér dette innlegget Link to post
Hebelille Svart 19.September.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2020 JohHans1 skrev 19 minutter siden: Den har ligget der i uker, for meg virker det som samme "gjeng" som lå med et par vrak ankret der i fjor, og som jeg tror har noen gamle halv-vrak i neste bukt. Vær forresten obs på at det ligger noe kjetting etc i munningen mot nord, 2/3 inn mot Saraholmen, ble fast i dette for noen uker siden så pass, takk for info. Lå rett ved den lille øya mellom Saraholmen / Borøya Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 19.September.2020 Del på Facebook Svart 19.September.2020 Ligger vrak (tror jeg) ankret i Oustøysundet også. I Frognerkilen ligger det flere vrak ankret opp som har ligget der lenge. Sitér dette innlegget Link to post
ErikN Svart 21.September.2020 Del på Facebook Svart 21.September.2020 (redigert) Den lå sammen med en seilbåt på grunn litt tidligere iår, og litt lengre bort ligger det flere vrak festet i hverandre på svai. Det virker for meg som dette er skrotnisser som ikke har plass til «prosjektene» sine og bare slenger de fra seg i mudderet/på grunn. Utrolig synd de skal forsøple skjærgården sånn, men de er vel vanskelige for kommunen å spore opp. Samme med vrak som ligger ved gjestebryggen i Sandvika :( Redigert 21.September.2020 av PANAX (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JohHans1 Svart 21.September.2020 Del på Facebook Svart 21.September.2020 Ligger noen ved Torvøya også ;( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.