Jump to content

Edit History

Hedwig

Hedwig

PostIT skrev On 21.9.2020 at 6.04:

Ved kjøp at 2stk axiom må du kjøpe 2stk fullverdige plottere. De deler kun kart og sensor-data (gps osv).

Axiom kan også speile til iPad osv, men det viser kun bilde - man kan ikke trykke på noe eller flytte rundt på kartet fra iPad.

Jeg er ekstremt fornøyd med vår Axiom, og tror ikke du kommer til å angre, men skjønner poenget ditt :)

Vis hele sitatet  

Rimelig sikker på at det er feil. Med RayControl appen skal du kunne både speile og kontrollere Axiom fra iPad.

Men,  tror ikke du kan fjernstyre autopiloten uten egen fjernkontroll.

Hedwig

Hedwig

Ved kjøp at 2stk axiom må du kjøpe 2stk fullverdige plottere. De deler kun kart og sensor-data (gps osv).

Axiom kan også speile til iPad osv, men det viser kun bilde - man kan ikke trykke på noe eller flytte rundt på kartet fra iPad.

Jeg er ekstremt fornøyd med vår Axiom, og tror ikke du kommer til å angre, men skjønner poenget ditt :)

Vis hele sitatet  

Det er jeg rimelig sikker på at er feil. Med RayControl appen skal du kunne både speile og kontrollere Axiom fra iPad.

Men, jeg tror ikke du kan fjernstyre autopiloten uten egen fjernkontroll.

Hedwig

Hedwig

Vis hele sitatet  

Det er jeg rimelig sikker på at er feil. Med RayControl appen skal du kunne både speile og kontrollere Axiom fra iPad.

• Create New...