Jump to content

Edit History

deerhunt

deerhunt

Komodo skrev 1 time siden:

Det tror jeg nok blir stivt og fint :thumbsup: Men du burde primet divinycellen med polyester og latt den gelle før du fortsatte å støpe. Det er for å unngå delaminering under bruk. 

Jeg la på ca. 3kg med polyester får jeg la matte. På bilde 2 av dekket har jeg akkurat hatt på ca. 2kg, tok ett bilde og la på mere. Men den fikk vel ikke tid nok til å gelle skikkelig før jeg begynte å legge matte. Kjapt spørsmål om "gelle" regner med at der en stund etter at den har skiftet farge fra blå til grønnaktig, men godt fuktig eller er det når det i boksen henger som ei glye på rørepinnen.

deerhunt

deerhunt

Komodo skrev 1 time siden:

Det tror jeg nok blir stivt og fint :thumbsup: Men du burde primet divinycellen med polyester og latt den gelle før du fortsatte å støpe. Det er for å unngå delaminering under bruk. 

Jeg la på ca. 3kg med polyester får jeg la matte. På bilde 2 av dekket har jeg akkurat hatt på ca. 2kg, tok ett bilde og la på mere. Men den fikk vel ikke tid nok til å gelle skikkelig før jeg begynte å legge matte. Kjapt spørsmål om "gelle" regner med at der en stund etter at den har skiftet farge fra blå til grønnaktig, men godt fuktig.

• Create New...