karlim Startet 22.September.2020 Link til dette innlegget Startet 22.September.2020 Har en 2009-modell Suzuki 150hk som er ny for meg i år. Nettopp tatt opp båten, og brukte et sett spylemuffer som har funket fint på Yamaha. Disse har to runde klokker. Men ved start av motor kommer det ikke vann rundt i systemet, er det en spesiell type som må brukes til denne motoren? Noe som må teipes? Står ikke noe spesielt i manualen om dette. Ser at det finnes firkantede avganger muffer, er det slike jeg må ha? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 22.September.2020 Link til dette innlegget Svart 22.September.2020 Har 2010 DF175 som er samme motor. Har brukt Biltema spylemuffer, den billigste, i alle år uten problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 23.September.2020 Link til dette innlegget Svart 23.September.2020 Bruker også den vanlige "Mikke-Mus øre-klokken" uten problem. Da tror jeg problemet ligger mer i selve kjølesystemet. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 26.September.2020 Link til dette innlegget Svart 26.September.2020 Jeg gav opp teipinga, satt huset nedi en dunk med masse vann :) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Guest knerten67 Svart 26.September.2020 Link til dette innlegget Svart 26.September.2020 Ikke noe galt med motoren din,skaf deg en stamp og fyll opp vann til de deker godt over der du setter på klokkene.de er bare luft som holder i gjen.Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
karlim Svart 28.September.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2020 Takk for svar. Kjøpte nye muffer med firkantet gummi fra lokal Suzuki-forhandler, med fullt trykk på hageslangen kom det ut vann fra inspeksjonshullet etter noen sekunder :) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.September.2020 Link til dette innlegget Svart 28.September.2020 Bare husk at det er motoren som selv skal suge vannet inn, ikke hageslangen som skal presse det inn! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.