Dieseldyret123 Startet 23.September.2020 Del på Facebook Startet 23.September.2020 Min Joda 8100 graver seg veldig mye ned akter når jeg kjører fra ca 7knop og fortere, jo mer fart, jo høyere blir baugen.. Noen som har erfaringer med og montere flaps bak? Jeg kan få kjøpt en hos joda som skal passe rett på ,men jeg syns den ser veldig liten og puslete ut, og i tvil om den gjør noen forbedringer Har prøvd med litt mer mer vekt i front, hjelper bittelitt, men ikke mye.. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 23.September.2020 Del på Facebook Svart 23.September.2020 På min Fairline Mirage, var det slik. Den hadde to trimflaps, og et fast midt på bak. Den reiste baugen, men slo veldig i litt sjø. Forrige eier hadde montert vann tanken i baugen og med den halv til full, var det en helt annen båt. Den skar igjennom bølger uten problem. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.