Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Som nevnt lengre opp så gjør de sikker en bra jobb…. men (det er alltid et men) dersom tanken har en innvendig skillevegg og man ikke kommer til den ene sida via mannelokk.. Hva gjør man da? Da jeg renset mine dieseltanker før sesongen så lagde jeg en ny mannelokk slik at jeg kom til på begge sider. Jeg skal si det var mye fastgrodd skitt etter 20 års bruk. Jeg skrubba og skrubba i flere timer få å få alt skinnende rent innvendig. Jeg nekter å tror at noe tilsetningsstoff (les lurium) kan løse opp alt det. No way! For da hadde det vært millioner å tjener ved å selger det direkte til båtfolk.

PiperBill

PiperBill

Som nevnt lengre opp så gjør de sikker en bra jobb…. men (det er alltid et men) dersom tanken har en innvendig skillevegg og man ikke kommer til den ene sida via mannelokk.. Hva gjør man da? Da jeg renset mine dieseltanker før sesongen så lagde jeg en ny mannelokk slik at jeg kom til på begge sider. Jeg skal si det var mye fastgrodd skitt etter 20 års bruk. Jeg skrubba og skrubba i flere timer få å få alt skinnende rent innvendig. Jag nekter å tror at noe tilsetningsstoff (les lurium) kan løse opp alt det. No way! For da hadde det vært millioner å tjener ved å selger det direkte til båtfolk.

• Create New...