Noflow
Har vært stille her enn stund, men det har ikke vært helt stopp likevel...
Nye lanterner ble montert siden undertegnede klarte å miste det ene, nypolerte, dekselet på havet sist. Fant heldigvis noen som var bortimot like.
Thrusteren har fått ny sink. Den eksisterende var det ikke mye igjen av - kun en skrue og litt støv
Skuta har også fått hvit bunn. Gjør ufattelig mye med hvitt bunnstoff i mine øyne, selv om det krever litt mer vedlikehold, men det spiller ikke så stor rolle
Skar ut en plate til å legge i rommet over thrusteren, så ble det plutselig et dugelig stuerom.
Har vært lite flink til å dokumentere arbeidet som er gjort, men, har i det minste dokumentert et prosjekt!
Den ene pilotstolen hadde knekt sitteplate. Oppdaga etter hvert at begge stolene var knekte... en del research resulterte i at valget var å kjøpe ny stol. Stolene var i produksjon enda, men med endret konstruksjon... ny stol kosta den nette sum av 9400kr/stk, så det var rimelig uaktuelt
Møbelsnekker var heller ikke interessert i å ta på seg arbeidet, så da ble det til å prøve selv. Fikk tips på FB om å lage plater i bunn, så da tenkte jeg det var verdt et forsøk.
Tok turen innom et lokalt verksted og fikk fatt i to 4mm alu plater fra en bunke med avkapp og satte i gang selv.
Sier meg fornøyd med resultatet! Kosta meg rundt 100kr (inkludert alt) og litt tid, og de ble som nye