Karlsenkystfiske Startet 25.September.2020 Link til dette innlegget Startet 25.September.2020 Hei! Tenkte å få laget noen solide tepper til å ha i båten. Usikker på hvor lurt det egentlig er i en fiskebåt, men dem skulle kunne spyles og tørke veldig raskt. Hvordan har dere som har kjøpt slik fått til å lage maler? Har dere kjøpt et billig teppe og skjært til? Butikken(Stene) anbefalte byggplast festet med dobbeltsidig tape. Jeg syntes ikke det hørtes særlig smidig ut. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 25.September.2020 Link til dette innlegget Svart 25.September.2020 Bruk papplater. Tape sammen og kutt kantene til det blir bra. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Kjeles Svart 25.September.2020 Link til dette innlegget Svart 25.September.2020 Jeg lager mal av brunt kraftpapir*: Klipper og limer sammen et stykke som er litt større enn gulvet, presser papiret ned og inntil veggene med en fingernegl, trekker en strek med penn langs overgangen (hjørnet) mellom gulv og vegg, og klipper til slutt langs streken. Jeg hadde tidligere et vanlig vegg-til-vegg-teppe bak i båten hvor jeg fisker, men fiskekrokene satte seg til stadighet fast i teppet. Nå har jeg plastgress-teppe**. Fiskekrokene setter seg ikke fast, og teppet tørker fort. * https://www.biltema.no/hjem/oppbevaring/flytteesker/kraftpapir-2000038674?gclid=EAIaIQobChMI2rzztPqE7AIVhaSyCh3LcQ2CEAQYBiABEgKGVPD_BwE ** https://www.teppeabo.no/dundee-kunstgress_579p.html?gclid=EAIaIQobChMIzLKy6PyE7AIV3AJ7Ch2TEQAbEAQYAiABEgIrI_D_BwE Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 25.September.2020 Link til dette innlegget Svart 25.September.2020 På mindre flater, skjær heller striper av stiv kartong eller tynne finerplater. Legg inntil alle kanter og lim dem sammen (på hverandre) med smeltelim. Da får du en perfekt mal?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.