Jump to content

Bedring i ytelse etter Fuel Service gjorde en jobb

larole

Recommended Posts

La det være sagt; jeg har ingen tilknytning til Fuel Service på noen som helst måte. Føler bare for å dele ting som er bra, ikke bare dritt. I en annen tråd beskriver jeg den gode jobben Fuel Service gjorde med å rense tanken og dieselen min i min Viksund 900 Futura. I dag oppdaget jeg at den har betydelig høyere toppfart, stresser mindre og er kvitt hvit eksos. Tidligere har den stresset med å holde over 10 knop, mens nå marsjer den elegant på 14-15 knop.

Til informasjon.

Klart man skal dele positive opplevelser, skulle bare mangle. Du har nok slitt med et litt tett system over tid. Da får motoren feil trykk på tilførselen og det hele funker ikke optimalt. 

I dag oppdaget jeg oljeutfelling på den ene slangen fra turbo til ladeluftkjøler på pizzabilen. Det betyr at motoren ikke får korrekt turbotrykk, og vil oppføre seg slik som du beskriver med båtmotoren (feil blanding diesel/luft). Det er slike saker man må ta fatt i, de går ikke over av seg selv, de blir bare verre. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...