jørn Startet 27.September.2020 Del på Facebook Startet 27.September.2020 Generelt spørsmål uten at det er modellspesifikt. Finnes det termostat på sjøvannsdelen i en lukket kjølekrets? Tema kom opp i en diskusjon om det er nødvendig å kjøre motor varm ved vinterkonservering av kjølesystem. Jeg har aldri hørt om noen termostat der, og da ikke behovet for å kjøre motor varm ved vinterkonservering. Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 27.September.2020 Del på Facebook Svart 27.September.2020 Meg ikke kjent noen termostat der nei, kun når du skal sirkulere på ferskvannsiden av varmeveksleren du må kjøre den varm eller fjerne termostaten, mulig jeg tar feil men tror det er sånn på de fleste maskinene. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.September.2020 Del på Facebook Svart 27.September.2020 Nei, det er ikke termostat på sjøvannsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.