Jump to content

Edit History

MRG

MRG

Har Eberspacher airtronic dieselvarmer med manuelt styringspanel uten display. 

Har 4x 185ah sønnakpro forbruksbatterier frå 2019.

Mastervolt mass combi med integrert inverter og shunt. 

 

Omtrent umulig å få dieselvarmer til  tenne utan å ha motor igang eller landstraum tilkobla. 

Kvilespenning er rundt 12,5 til 12,6 volt. 

Samme spenning inn på raud og brun tilførsel i stikk på varmer. 

 

Ved oppstart av varmer ser eg på mastervolt displayet at det drar omtrent 20A. Svært lite spenningsfall i systemet. 

Måler spenning inn på varmer via knappenåler i brun og raud kabel til ca 9,5 til 10volt.

Spenning i resten av båten er samtidig ok.

Altså 2,5 til 3 volt spenningstap i forhold til batteri / resten av anlegget. 

Etter kort tid stoppar vifta og brennaren "gir opp". Etter det eg har forstått er 10,5 volt spenningsgrense for airtronic.  Så med ladespenning på greier ein akkurat å komma seg over grensa. 

 

Brun og raud kabel i stikk inn på brennar er etter det eg kan bedømma ca 2,5 m2. 

Kvar dette går før kabel endar opp i hovedsikringspanel har eg ikkje greidd å finne ut av. 

I hovedpanelet er det automatsikring for "heater" som er utanom hovedbrytar / direct supply. Altså har brennaren konstant 12v tilførsel uavhengig av hovedbrytar.

Alt er originalt kobla frå fabrikk. 

IMG_20200928_205859~2.jpg.7147a11d9562996d2c3e8ed8c83561f5.jpg

 

Tips for vidare løysing?

Enten er kabel underdimensjonert eller så er det dårleg forbindelse ein eller annan stad. 

Kvar negativ pol kjem ifrå har eg heller ikkje funne ut av foreløpig då det kun er kraftige kablar på shunt for mastervolt anlegget.

 

No har det seg slik at hekkthruster er kun 30cm frå dieselvarmaren. Her er det feite kablar så det held... 

Det er difor fristande å mate brennaren med å stjele både + og - herifrå med eigen sikring på kabel og koble inn på tilførselen. 

 

Innspel på om dette er ein OK nødløysing eller om det er moment eg ikkje har sett endå?

 

MRG

MRG

Har Eberspacher airtronic dieselvarmer med manuelt styringspanel uten display. 

Har 4x 185ah sønnakpro forbruksbatterier frå 2019.

Mastervolt mass combi med integrert inverter og shunt. 

 

Omtrent umulig å få dieselvarmer til  tenne utan å ha motor igang eller landstraum tilkobla. 

Kvilespenning er rundt 12,5 til 12,6 volt. 

Samme spenning inn på raud og brun tilførsel i stikk på varmer. 

 

Ved oppstart av varmer ser eg på mastervolt displayet at det drar omtrent 20A. Svært lite spenningsfall i systemet. 

Måler spenning inn på varmer via knappenåler i brun og raud kabel til ca 9,5 til 10volt.

Spenning i resten av båten er samtidig ok.

Altså 2,5 til 3 volt spenningsfall. 

Etter kort tid stoppar vifta og brennaren "gir opp". Etter det eg har forstått er 10,5 volt spenningsgrense for airtronic.  Så med ladespenning på greier ein akkurat å komma seg over grensa. 

 

Brun og raud kabel i stikk inn på brennar er etter det eg kan bedømma ca 2,5 m2. 

Kvar dette går før kabel endar opp i hovedsikringspanel har eg ikkje greidd å finne ut av. 

I hovedpanelet er det automatsikring for "heater" som er utanom hovedbrytar / direct supply. Altså har brennaren konstant 12v tilførsel uavhengig av hovedbrytar.

Alt er originalt kobla frå fabrikk. 

IMG_20200928_205859~2.jpg.7147a11d9562996d2c3e8ed8c83561f5.jpg

 

Tips for vidare løysing?

Enten er kabel underdimensjonert eller så er det dårleg forbindelse ein eller annan stad. 

Kvar negativ pol kjem ifrå har eg heller ikkje funne ut av foreløpig då det kun er kraftige kablar på shunt for mastervolt anlegget.

 

No har det seg slik at hekkthruster er kun 30cm frå dieselvarmaren. Her er det feite kablar så det held... 

Det er difor fristande å mate brennaren med å stjele både + og - herifrå med eigen sikring på kabel og koble inn på tilførselen. 

 

Innspel på om dette er ein OK nødløysing eller om det er moment eg ikkje har sett endå?

 



×
×
  • Create New...