terapibåten Startet 30.September.2020 Link til dette innlegget Startet 30.September.2020 Kjære båtfolk Jeg har nylig overtatt en Vindø Miniatyr 18, produsert 1969, som virkelig trenger TLC. Har gått hardt til verks for å utbedre flere punt på båten, men trenger innspill og gode råd fra dere erfarne båtfolk. Først, jeg har pusset vekk flere eldre lag med hvitmaling fra dekk, og ser ut til å være kryssfiner på dekk. I følge produsent/historiske kilder skal det være teak-dekk. Hva tenker dere om å lakke dekk eller male det på nytt med hvitmaling? Om dere vil se mer på prosjektet kan dere søke opp terapibåten på instagram. Setter stor pris på alle innspill og råd. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.September.2020 Link til dette innlegget Svart 30.September.2020 Teakdekket har nok blitt byttet til finer en gang i tiden. Jeg ville ha malt på nytt. Ellers så tror jeg du vil få flere svar ved å legge ut bilder her enn ved å henvise til Instagram. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.