Jump to content

Edit History

Okkaby

Okkaby

shipahoy skrev 23 minutter siden:

Hva er Skandinavisk enerett?

Er vel retten til å selge vare fra den hemmelige OEM produsenten.

Så tenker de har god butikk nu. For har de enerett, ja da må jo BMW/Mercedes/Volvo/Hyundai++ kjøpe fra dem, før de kan selge bilen i Skandinavia. så ja skjønner at de har tatt steget opp i Elite divisjonen nu, når de har utkonkurrert både Webasto å Eber hehe

Prøvde å søke på navnet, men får kun opp Norsk Dieselvarmer. ikke finner jeg de i de andre skandinaviske lande heller.

Nærmeste jeg fant var Thermomate, som ble solgt via australsk side, men da også CE merket. Men til gibort pris.

Så kanskje de skulle opplyse hvem denne OEM produsenten er. For produsere de til alle disse store bil produsenter, ja da må jo firma være kjent. 

Okkaby

Okkaby

shipahoy skrev 18 minutter siden:

Hva er Skandinavisk enerett?

Er vel retten til å bruke navnet Thermo Tech tenker jeg.

Prøvde å søke på navnet, men får kun opp Norsk Dieselvarmer. ikke finner jeg de i de andre skandinaviske lande heller.

Nærmeste jeg fant var Thermomate, som ble solgt via australsk side, men da også CE merket. Men til gibort pris.

Så kanskje de skulle opplyse hvem denne OEM produsenten er. For produsere de til alle disse store bil produsenter, ja da må jo firma være kjent. 

• Create New...