DeepFu Svart 3.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2020 Har det for meg at det er (minst) to forskjellige størrelser på smørenipler? Jeg hadde i alle fall to fettpresser da jeg hadde så gamle biler at smøring av lager og akslinger fortsatt var en del av normal service. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2020 TerjeFjern skrev 1 time siden: Gjorde det og nippelen på bilhengeren min ble revet ut og satt fortsatt fast når jeg kastet fettpressa i søpla. Det krever følelse og insikt å pumpe fett. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 3.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2020 (redigert) Hulda skrev 17 minutter siden: Det krever følelse og insikt å pumpe fett. Det har jeg lært meg etter å ha kjørt Pontiac siden 1978 med mange smørepunkter og dessuten Jeep Grand Cherokee som slengbil som også må smøres litt . Er dårlig med smørenippler på BMWene jeg har heldigvis. Redigert 3.Oktober.2020 av TerjeFjern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2020 TerjeFjern skrev 15 minutter siden: Det har jeg lært meg etter å ha kjørt Pontiac siden 1978 med mange smørepunkter og dessuten Jeep Grand Cherokee som slengbil som også må smøres litt . Er dårlig med smørenippler på BMWene jeg har heldigvis. Pontiac har jeg ikke hatt. Resten er jeg kjent med. Nå har jeg snart skrudd fra hverandre BMW'en, har ikke funnet en eneste nippel. Dog, jeg må plukke fra hverandre eksosanlegget for å bytte olje på automatkassa. Det er det dummeste jeg har vært borti noen gang. Uansett bilmerke. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 3.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2020 Hulda skrev 2 minutter siden: Pontiac har jeg ikke hatt. Resten er jeg kjent med. Nå har jeg snart skrudd fra hverandre BMW'en, har ikke funnet en eneste nippel. Dog, jeg må plukke fra hverandre eksosanlegget for å bytte olje på automatkassa. Det er det dummeste jeg har vært borti noen gang. Uansett bilmerke. Enig i det men det er verdt det for å holde automatkassa frisk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.