Jump to content

Hvorfor er servicen på E-tec så dyr ?


Traale

Recommended Posts

Den gangen, for 40 år side da jeg jobbet med Yamaha, trakk vi av svinghjulet, sjekket/målte coiler, ev. byttet stifter, etc. Bare som et eksempel på jobber som ikke synes. Klar over at e-Tech ikke har stifter. Kun som eksempel. Kr. 10 000 virker uansett vanvittig høyt. Svoger'n betaler vel 6000 med service og lagring, av hele båten med motor på bilhenger.

Link to post

Konklusjonen må vel være, at man bør ringe til mer enn ett verksted for å be om pris.

 

Så kan man si, at man får det man betaler for, og det stemmer kanskje til en viss grad. Samtidig vil en kanskje se, at de som driver mest effektivt, de fakturerer for et rimelig timeforbruk og medgått materiell. De som, uvisst av hvilken grunn - og året rundt - aldri kommer gjennom back log'en, og alltid klager på at det er for mye å gjøre, er kanskje de som er friskest når det gjelder å prise? Kanskje trenger de det også?

Redigert av Vaagen (see edit history)

1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk

1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A

2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...