jørn Startet 3.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2020 Skal tappe ut vannet på berederen, men det lekker ved rød pil når krana åpnes. Det lekker såpass mye og vannet renner ned bak berederen og ned under dieseltanken, der kommer jeg ikke til. Hvordan skal jeg få tappet den? Grønn pil leder til krana. Om jeg setter våtstøvsugeren på krana vil jeg klare tappe berederen da? Sitér dette innlegget Link to post
Almvik Svart 3.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2020 Skru ut sikkerhetsventilen ( kranen) og sug med våtstøvsugeren for å minimere søl. Kjøp og monter ny sikkerhetsventil (kran). Bruk lin for å få tettet gjengene slik at du kan vri den til riktig position. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 3.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2020 Ha åpne varmtvannskraner samtidig, så det kommer luft inn når det går vann ut. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 4.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2020 Snodig nok lakk det ikke når jeg tømte i dag. Bytter den uansett når den er såpass ustabil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.