Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Som ingeniør med laurbær og greier. Jeg skjønner ikke presentasjonen. Ref @Komodoog spenningsundring. Dette er meget relevant. Sett at en motor yter 10 kW v/12 V, så yter den kanske 7,5 kW v/10 V. Dette er naturlover. Betegnelsen 'Kgf', er 'kilogram/kvadratcentimeter', av hva da? Propell av udefinert plastikk, vidunder mot galvanisk tæring. Glitrende, men hvor skulle denne tæringen finne sted, som ikke konkurrentene allerede hadde oppdaget? Jeg grøsser når publisert selvskryt inneholder stavefeil. Det forteller meg at forståelsen av produsentinfo. kanskje inneholder feiltolkinger. Craftsman er vel en generelt seriøs produsent.

Hulda

Hulda

Som ingeniør med laurbær og greier. Jeg skjønner ikke presenrasjonen. Ref @Komodoog spenningsundring. Dette er meget relevant. Sett at en motor yter 10 kW v/12 V, så yter den kanske 7,5 kW v/19 V. Dette er naturlover. Betegnelsen 'Kgf', er 'kilogram/kvadratcentimeter', av hva da? Propell av udefinert plastikk, vidunder mot galvanisk tæring. Glitrende, men hvor skulle denne tæringen finne sted, som ikke konkurrentene allerede hadde oppdaget? Jeg grøsser når publisert selvskryt inneholder stavefeil. Det forteller meg at forståelsen av produsentinfo. kanskje inneholder feiltolkinger. Craftsman er vel en generelt seriøs produsent.

• Create New...