VP44 Startet 4.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2020 Hva slags frostveske er best å bruke til konservering av toalett med alu tank? Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 4.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2020 Jeg har brukt vanlig blå og rød, flest ganger den blå. Tanken ble satt inn i 1988 og er fortsatt der. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 4.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2020 Tror ikke aluminium reagerer med hverken blå eller rød froskveske men en ting å være obs på er om tanken faktisk er tom. Hos meg er det fortsatt ca 10 liter igjen når pumpa ikke klare å tømme mer. Det har noe å si for blandinsforhold men jeg tømmer resten på annen måte. Scand Baltic. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Gulborg Svart 4.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2020 Hvorfor ikke bruke konsentrert spylevæske som man kan blande selv. Mye billigere og ikke så giftig når det skal ut i havet... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 4.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2020 PiperBill skrev 4 minutter siden: men jeg tømmer resten på annen måte Det er vel ikke nødvendig å ha tanken helt tom . . ? Selv uten frostvæske . . . Tror ikke en halvfull tank kan fryse i stykker. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
PiperBill Svart 4.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2020 NilsPils skrev 3 minutter siden: Det er vel ikke nødvendig å ha tanken helt tom . . ? Selv uten frostvæske . . . Tror ikke en halvfull tank kan fryse i stykker. Jeg tenker at det som står i kværne/pumpe kan fryser hvis jeg ikke tømme tanken (nesten) helt og ha i frostveske. Better safe than sorry :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
sigmundh Svart 4.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2020 NilsPils skrev 40 minutter siden: Det er vel ikke nødvendig å ha tanken helt tom . . ? Selv uten frostvæske . . . Tror ikke en halvfull tank kan fryse i stykker. Tror du har helt rett, jeg kjøre i litt bare for å få litt i pumpe og skål somjeg helst ikke vil ha bare vann i. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.