Sinus_nor Startet 9.Juni.2003 Del på Facebook Startet 9.Juni.2003 Har båten i ferskvann, men har tenkt meg en tur ut i sjøen når makrellen kommer til Jeløya/Moss. Er det noen "fiskere" her om har fått noe rundt i disse traktene ennå? Sitér dette innlegget Link to post
frydenlundern Svart 9.Juni.2003 Del på Facebook Svart 9.Juni.2003 Makrellen er nok kommet, pleier å komme medio mai. Skit Fiske! , Sitér dette innlegget Link to post
Trond J Svart 9.Juni.2003 Del på Facebook Svart 9.Juni.2003 Hei har vært og prøvd dørja rundt jeløya og ned mot Larkollen det er bare noen slengere ute enda,men den kommmer nok snart inn for fullt. Hilsen Trond Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
Pjolter Svart 10.Juni.2003 Del på Facebook Svart 10.Juni.2003 Kan bare bekrefte at makrellen er kommet... Min mor fikk 4 stk. i går utenfor Stavern Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Sinus_nor Svart 10.Juni.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2003 Takk...Moro. Ja da er det bare å legge ut båten i sjøen, å dra massevis av makrell. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 10.Juni.2003 Del på Facebook Svart 10.Juni.2003 Den er også kommet i Rogaland. Fin spir i Gandsfjorden. hilsen Haba Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 10.Juni.2003 Del på Facebook Svart 10.Juni.2003 Den er også kommet i Rogaland. Fin spir i Gandsfjorden. hilsen Haba I forrige uke stod ganske mange og fisket makrell med slukstang fra Strandkaien i Stavanger. De fikk ganske meget, tildels stor og fet makrell - og litt pir. Men fiskeplassen tatt i betraktning fristet den lite. Jeg så også litt makrell på ekkoloddet i pinsehelgen, men det var helst småflak - så vi må nok vente enda et par uker før det store innsiget kommer for fullt. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.