terapibåten Startet 8.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2020 Hei Jeg holder på å pusse opp en 1969 Vindø Miniatyr 18 fot, hvor det tidligere har vært innebygget motor. Motor er tatt ut, men jeg må få tettet uttaket til propell. Noen av dere som har råd på hvordan jeg gjøre dette best mulig? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 8.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2020 Vet ikke om det er beste måte å gjøre det på, men jeg har et litt mindre hull som jeg har tettet med en plugg (som har litt større diameter enn hullet, slik at vanntrykket ikke kan trykke inn proppen), og limt den godt med Tec7. Så på med bunnstoff. Så kanskje det enkle er det beste? Alternativ så må kanskje hylsen fjernes, og så støpe igjen hullet? Eller støpe over stussen? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
enslagsgjest Svart 8.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2020 Fjern hylse. Putt i en plugg av divinycell. Støp over. Gjør det skikkelig så slipper du problemer senere. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Knude Svart 8.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2020 Og om mulig støp litt på innsiden også etter å ha fjernet hylserøret. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
terapibåten Svart 9.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2020 Superb! Tusen takk for gode råd :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.