Jump to content

Edit History

Duppe

Duppe

Nå så jeg det lekker oljestøv eller våt eksos mellom innsugmanifold-enheten og blokka i forkant. (enheten sitter oppå V-en i V8en, se bildet)

Mellom denne og midt på blokka er det noe silikonlignende som har blitt dyttet ut og det svarte ligger rett utenfor der.

Spørsmålet er om lekkasje i pakningen mellom innsugsmanifold og toppen kan gi eksos i kjølevannet? Er det noen forbindelser der?

exoEyPp.jpg

TfnhNDf.jpg

Duppe

Duppe

Nå så jeg det lekker oljestøv eller våt eksos mellom innsugmanifold-enheten og blokka i forkant. (enheten sitter oppå V-en i V8en, se bildet)

Mellom denne og midt på blokka er det noe silikonlignende som har blitt dyttet ut og det svarte ligger rett utenfor der.

Spørsmålet er om lekkasje i pakningen mellom topp og innsugsmanifold kan gi eksos i kjølevannet? Er det noen forbindelser der?

exoEyPp.jpg

TfnhNDf.jpg

Duppe

Duppe

Spørsmålet er om lekkasje i pakningen til innsugsmanifold kan gi eksos i kjølevannet? Er det noen forbindelser der?

exoEyPp.jpg

TfnhNDf.jpg

• Create New...