Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Loctite 3020 pakningklister var det produktet jeg brukte.(Måtte en ny tur i kjelleren)
Det står også pakningslim på etiketten så tenkte dette produktet ville løse problemet med å holde innsugpakningene på plass.

Fungerte jo mer som klister enn som lim men etter å ha re sprayet både pakningen og toppene samt sprayet ett lag over etter å ha satt pakningen på plass så satt den fast nok til at det gikk.
Bestilte produktet på Mekonomen 

pipe

pipe

Loctite 3020 pakningklister var det produktet jeg brukte.
Det står også pakningslim på etikketen så tenkte dette produktet ville løse problemet med å holde innsugpakningene på plass.

Fungerte jo mer som klister enn som lim men etter å ha re sprayet både pakningen og toppen samt sprayet ett lag over etter å ha satt pakningen på plass så satt den fast nok til at det gikk.Bestilte produktet på Mekonomen 

pipe

pipe

Loctite 3020 pakningklister var det produktet jeg brukte.
Det står også pakningslim på etikketen så tenkte dette produktet ville løse problemet med å holde innsugpakningene på plass.

Fungerte jo mer som klister enn som lim men etter å ha re sprayet både pakningen og toppen samt sprayet ett lag over etter å ha satt pakningen på plass så satt den fast nok til at det gikk.

• Create New...