Nico12 Startet 8.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2020 Har en 2000 modell Suzuki DT75 der motordekselet har fullstendig låst seg i pakningen. Lurer på om det er noen som har noen gode tips for å få dette løs? Helst uten at det lager så altfor mye merker i dekselet. Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 9.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2020 Først og fremst, er du sikker på at ikke låsefunksjonen ikke har gått i vranglås e.l? Om motordekselet kun har klistret seg fast til pakningen, kunne du forsøkt å spraye litt WD-40 i mellom dekselet og pakningen ved hjelp av medfølgende sprayrør. Etter å ha gjort dette rundt hele, kan du bruke en isskrape eller lignende av plast og forsøke å lirke litt. Sitér dette innlegget Link to post
Nico12 Svart 9.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2020 Ja, jeg er sikker på at låsefunksjonen ikke har gått i vranglås da jeg får løftet dekselet der låsen sitter. Jeg skal forsøke med WD-40 og isskrape. Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 10.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2020 Slå kraftig på hver side av dekselet med flathanden, så kommer det nok rimelig kjapt. Er jo begrenset hvor fast dekselet kan feste seg til pakningen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.