Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

NilsPils skrev 36 minutter siden:

I det nevnte tifellet hadde man kunnet spare inn hele våtdrakten på en enkelt hendelse og spart seg for å få ødelagt båten. Pluss spart en uheldig fisker for å miste teinene.

. Med en skikkelig brødkniv skjærer en lett gjennom teinetau. Har vært der i høy sjø i november . . . .

Kunne fort blitt en tom drivende seilbåt da , det vat litt sjø og roret var godt innunder hekken , et  slag i knollen   og det var det.

Ikke å anbefale er når en alene er nå min mening.

Skjærer en av teinetau er det vel over og ut for teinene okke som?  

Ps. Rs ville ikke dykke der ute, måtte slepe til havn først og så bare stakk de.

Roger jo

Roger jo

NilsPils skrev 34 minutter siden:

I det nevnte tifellet hadde man kunnet spare inn hele våtdrakten på en enkelt hendelse og spart seg for å få ødelagt båten. Pluss spart en uheldig fisker for å miste teinene.

. Med en skikkelig brødkniv skjærer en lett gjennom teinetau. Har vært der i høy sjø i november . . . .

Kunne fort blitt en tom drivende seilbåt da , det vat litt sjø og roret var godt innunder hekken , et  slag i knollen   og det var det.

Ikke å anbefale er når en alene er nå min mening.

Skjærer en av teinetau er det vel over og ut for teinene okke som?  

Ps. Rs ville ikke dykke der ute, måtte slepe til havn først

Roger jo

Roger jo

NilsPils skrev 17 minutter siden:

Kunne fort blitt en tom drivende seilbåt da , det vat litt sjø og roret var godt inunder hekken , et  slag i knollen   og det var det.

Ikke å anbefale er en alene er nå min mening.

Skjæret en av teinetau er det vel over og ut for teinene okke som?  

• Create New...