Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

TrikkerN Lønning skrev for 12 timer siden:

Hvordan i alle dager fikk de til dette?(Rekka)

Smsen er det slutt på, det skal visst stå i medlemsvilkårene, uten at jeg har tatt meg tid til å sjekke.

Men dette hørtes ut som en rar kjøring.(Er selv med på skøyta som i filmen)

Han var ikke medlem.så hvem leser de.

Jeg og forsto heller ikke at det gikk an, men det gikk. 

Når en fester slepetrossa til baugen på seilbåten kjører langsetter seilbåten`s ST side    svinger  ST 90 grader bak hekken på seilbåten for å snu den 180 grader , hva skjer når trossa strammes og de gir på , trossa hopper opp fra skutesiden og legger rekka "flat ".... så enkelt var det.

Det er greit at en må øve på å snu en seile båt, men det er vell manual fot slikt. og der burde  det stå ikke slik. 

Hørte en sa at Rs filmer alle oppdrag stemmer det?

Bra sjömanskap i filmen :thumbsup:

Roger jo

Roger jo

TrikkerN Lønning skrev for 11 timer siden:

Hvordan i alle dager fikk de til dette?(Rekka)

Smsen er det slutt på, det skal visst stå i medlemsvilkårene, uten at jeg har tatt meg tid til å sjekke.

Men dette hørtes ut som en rar kjøring.(Er selv med på skøyta som i filmen)

Han var ikke medlem.så hvem leser de.

Jeg og forsto heller ikke at det gikk an, men det gikk. 

Når en fester slepetrossa til baugen på seilbåten kjører langsetter seilbåten`s ST side    svinger  ST 90 grader bak hekken på seilbåten for å snu den 180 grader , hva skjer når trossa strammes og de gir på , trossa hopper opp fra skutesiden og legger rekka "flat ".... så enkelt var det.

Det er greit at en må øve på å snu en seile båt, men det er vell manual fot slikt. og der burde  det stå ikke slik. 

Hørte en sa at Rs filmer alle oppdrag stemmer det?

• Create New...