Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Så har du mellomtingen: Daycruiser med havnepresenning. Lett å hoppe opp i og gå ut i, men også veldig sosial båt med både gode sitteplasser, solseng etc.

Hvis dere er av typen som kunne tenke dere å ha med venner / familie så er jo det aktuelt?

En kamerat kjøpte en Finnmaster 62 som jeg likte veldig godt. Kjøper du Yamaha-edition så følger det med stang til vannski/ tubekjøring etc. 

Ca 300000 for 2016 modeller. 

Finnes i Bow Rider og i kabintype. I kabin så er det porta potty toalett hvis det er interessant. 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=193918212

Men klart det er litt mer stell å ta av og på en havnepresenning (men raskere enn kalesje). Men samtidig har man en plass putene kan oppbevares så kan slipper å dra på dem. 

Og skal du fiske mer enn bare litt så er det greit uten putene. Men båten er selvlensende så den kan vaskes relativt greit.

Etter å ha sett nærmere på Finnmasteren så fant jeg ut det er en slik type jeg ønsker hvis jeg skal vekk fra feriebåten. 

Har hatt mindre skjærgårdsjeep før.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Så har du mellomtingen: Daycruiser med havnepresenning. Lett å hoppe opp i og gå ut i, men også veldig sosial båt med både gode sitteplasser, solseng etc.

Hvis dere er av typen som kunne tenke dere å ha med venner / familie så er jo det aktuelt?

En kamerat kjøpte en Finnmaster 62 som jeg likte veldig godt. Kjøper du Yamaha-edition så følger det med stang til vannski/ tubekjøring etc. 

Ca 300000 for 2016 modeller. 

Finnes i Bow Rider og i kabintype. I kabin så er det porta potty toalett hvis det er interessant. 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=193918212

Men klart det er litt mer stell å ta av og på en havnepresenning (men raskere enn kalesje). Men samtidig har man en plass putene kan oppbevares så kan slipper å dra på dem. 

Etter å ha sett nærmere på Finnmasteren så fant jeg ut stedet er en slik type jeg ønsker hvis jeg skal vekk fra feriebåten. 

• Create New...