Jump to content

Edit History

Rookie_332

Rookie_332

R.O skrev for 2 timer siden:

Drevbag er for å konservere uten å ta av drevet, ev konservere med en gang du tar opp båten, dvs før du tar av drevet... Må vel ha motoren opp i 65 grader eller mer for at termostaten åpner. Sett den i fri og kjør turtallet opp til 1500rpm (det er vel maks av det du for i fri). Jeg kjørte min i ca 20 min i fjor, deretter kjørte jeg kun frostvæske til jeg så at sjøvannsfiltere fylte seg + noen sekunder..

Drevbag hvis du ikke tar av drev skjønner ? 

Ah må få den noe varm for at termostat åpnes men trodde det kun var interne lukkede systemet som hadde termostat ? Men har også eksterne ergo drev inntak systemet også termostat ? Trodde det holdt med å bare kjøre igjennom med ferskvann og frostvæske uten at motoren ble varm ....

Rookie_332

Rookie_332

Drevbag er for å konservere uten å ta av drevet, ev konservere med en gang du tar opp båten, dvs før du tar av drevet... Må vel ha motoren opp i 65 grader eller mer for at termostaten åpner. Sett den i fri og kjør turtallet opp til 1500rpm (det er vel maks av det du for i fri). Jeg kjørte min i ca 20 min i fjor, deretter kjørte jeg kun frostvæske til jeg så at sjøvannsfiltere fylte seg + noen sekunder..

Ah må få den noe varm for at termostat åpnes men trodde det kun var interne lukkede systemet som hadde termostat ? Men har også eksterne ergo drev inntak systemet også termostat ? Trodde det holdt med å bare kjøre igjennom med ferskvann og frostvæske 

Rookie_332

Rookie_332

Ah må få den noe varm for at termostat åpnes men trodde det kun var interne lukkede systemet som hadde termostat ? Men har også eksterne ergo drev inntak systemet også termostat ? 

• Create New...