BåtStella Startet 10.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2020 Skal låne en jolle med denne motoren som er helt ukjent for meg. Forstår ikke hvordan dødmannsknappen skal festes? har prøvd å sette den rundt den røde knappen fra alle mulige vinkler men finner ikke ut av det! Mangler det noe her eller er alt som det skal? Sitér dette innlegget Link to post
zacroa Svart 10.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2020 De 2 der hører ikke sammen. på den bryteren der skal du ha en "ring" som du trer inn på den røde tappen når den står på off og deretter dytter den opp til run. Når du da drar i reima vil "tappen" klikke ned og motor stopper. Sitér dette innlegget Link to post
BåtStella Svart 10.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2020 Lazyjack skrev On 21.4.2020 at 9.36: zacroa skrev 9 minutter siden: De 2 der hører ikke sammen. på den bryteren der skal du ha en "ring" som du trer inn på den røde tappen når den står på off og deretter dytter den opp til run. Når du da drar i reima vil "tappen" klikke ned og motor stopper. Takk for svar! Veldig rart at det ligger feil dødmannsknapp ved båten da.. men det finnes vel en forklaring? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 10.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2020 Du klarer gjerne bruke løkka i den røde snora som ring... Eg klippa av den sorte plasten og brukte kun løkka som daumann, mulig det går uten og klippe om du vil bevare den Sitér dette innlegget Link to post
BåtStella Svart 11.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2020 Fjordland skrev for 14 timer siden: Du klarer gjerne bruke løkka i den røde snora som ring... Eg klippa av den sorte plasten og brukte kun løkka som daumann, mulig det går uten og klippe om du vil bevare den Takk for tips! Bare knytte den hardt rundt da? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 11.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2020 Bruker bare løkka som allerede er på snora Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.