Rookie_332 Startet 14.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2020 Noen som kan anbefale firma som kan bytte vindu på kalesje , da kalesjen er super men vinduene i front er blitt gråe og en liten søm som må syes ? og lurer på deres erfaring og hvem dere kan anbefale i området Østfold , Moss, Fredrikstad, Sarpsborg omegn takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Too Much Svart 14.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2020 https://rhj.no/ Disse har sydd Lazybag, Sprayhood og Cockpittelt til min Dehler. Har også reparert lazybag senest nå i vinter, god kvalitet ser det ut til, prisen derimot er jeg usikker på. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 14.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2020 Søland på Gressvik ved Fredrikstad. Har brukt dem to ganger og bra fornøyd. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Rookie_332 Svart 14.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2020 Takker sjekker de ut ? Sitér dette innlegget Link to post
Saltos Svart 14.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2020 Er ikke fornøyd med Søland. Leverte bomtrekket mitt inn til repp og viste de tre hull. Joda, de fiksa de tre hulla, men ikke noe mer. Fant flere hull senere som de hadde oversett. Til sammenligning leverte jeg inn kalesjen til Doxa senere, der ga de meg tilbakemelding om flere ting som burde fikses på og de gjorde en ordentlig jobb. Som kunde merket jeg stor forskjell på disse to leverandørene. Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 14.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2020 Kalesjemakeren ved Skjebergkilen Marina byttet 2 glidelåser og et vindu på kalesjen til min Baltic. Ble veldig bra Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Rookie_332 Svart 15.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Takker for tilbakemelding sjekker ut ? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Saltos skrev for 14 timer siden: Er ikke fornøyd med Søland. Søland sydde ny alesje til båten min. JEG ble fornøyd. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Herman_Baat Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Vet ikke hvor flinke de er, men sydde min egen kalesje engang (ble ikke pent, men tett) og da fikk jeg litt gratis stoff hos Nikalesj i Fredrikstad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.