Edlaen Startet 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2020 Kan man bruke en EMM og injektorer fra en evinrude e tec 40 hk 2008 mod, på en e tec 40hk 2006 model om man Programere om hjernen? mod, på en e tec 40hk 2006 model om man Programere om hjernen? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Så lenge du bruker både emm og injektorer, tror jeg ikke du bør programmere noenting egentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Hvis det passer overens med ledningsnettet, så slipper du omprogramering. Men kan hende du må bytte ledningsnett også Hva er galt med emm og injektorene du har nå ? Sitér dette innlegget Link to post
Edlaen Svart 15.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 EMM er defekt og får kun tak i ny EMM til en 08 model , viss ikke må jeg opp i 15-17.000kr får ny EMM? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 16.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 Hva er galt med den ? Lading? Er den brent (lukter svidd?), Er det temp sensoren ? Eller er den bare bugga og trenger en flash ? Jeg trur muligens det var skifte av emm i 06-08, da må du også bytte ledningsnettet Sitér dette innlegget Link to post
Edlaen Svart 16.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 Fikk bare til svar fra verksted att EMM var defekt, har nå fått tak i injektorer EMM og ledningsnett til en 2008, jeg vet de bytta EMM i 2008 og at de passer 2008 og oppover, og dar e egen EMM 2007 og nedover. Men bør vell gå når jeg har , EMM , injektorer og ledningsnett? betalte 2000kr får alt isteden får 16.000 får ny, så er verdt å gamble på det, men vet ikke om det kommer til å fungere ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 16.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 (redigert) Hvis du bytter ledningsnett, må du bytte oljetank sensoren også. Full tank slår ut som no oil og tom tank slår ut som full har jeg erfart Hva gjør du med den gamle defekte emm'n ? Er sikkert noen deler inni der som er brukanes Redigert 16.Oktober.2020 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Edlaen Svart 16.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 Okai Okai, har ikke så mye erfaring, men tar en gambling her, men har du troen på d kan fynke med å bare bytte EMM og injektorene? Fra en 08 til 06? har fått tak i en motor fra 08 der jeg kan plukke å det jeg vill ha. setter stor pris på alt hjelp jeg får :) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 16.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 Da burde du ta med kabelstokken. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Guest Svart 16.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 Kabelstokken er lik fra ficht og opp til siste g1, men hvis du bytter injektorer, emm, ledningsnett og oljetank så er du redda Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 16.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 Hvor mye skal du ha for resten av den 08modellen med den kaputte emm'n, injektorer og ledningsnett ? Sitér dette innlegget Link to post
Edlaen Svart 18.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2020 Kommer tilbake til deg i midten av neste uke når vi har fått litt oversikt på motoren og om dette funker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.