KARILLA Startet 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2020 Som overskriften sier, noen som vet hva den hvite dingsen med bein er? Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
mons Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Ligner en gps antenne. Sitér dette innlegget Mons Link to post
enslagsgjest Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Ser ut som et fluxgate kompass eller en gps antenne ja. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Roger jo Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Står det vannrett? Hvor havner ledningen? Hvordan ser kontakten ut? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Eureka Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Er vel en vindusviskermotor nede til venstre ? Rart om det er fluxgate da? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Er det ledning på den? Ser ut som et lokk med to skruer på undersiden. Sende bildet til Viknes kanskje? Ble nyskjerrig hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 15.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2020 Gps antenne. Viknes bruker å montere disse innvendig foran i taket. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 16.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2020 Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.