Swingswong Startet 15.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2020 Jeg vurderer å sette inn en batterimonitor med en shunt for å overvåke batteri og forbruk. Mellom startbatteriet og forbruk sitter det et vsr relé. Hvordan bør jeg koble inn shunten? Sitér dette innlegget Link to post
Seilerslask Svart 16.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2020 Vanlig at shunt monteres umiddelbart etter minuspol på forbruksbatteriet, ellers trenger du ikke tenke så mye på VSR osv. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 16.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2020 Takk for det. Om man tenker kost/nytte, hva bør jeg kjøpe? Har kun et start og et forbruksbatteri. Forbruk er på drøye 200A Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2020 Victron! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fantino Svart 16.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2020 Støttes. Dog litt snurten fordi jeg ikke har fått lue 😂 Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 16.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2020 Enig med Lars, Victron er bra, med eller uten blåtann avhengig av dine behov og ønsker. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Seilerslask Svart 16.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2020 Og om du ikke er så gira på å lage høl til selve displayet, eller er komfortabel med å bare ha display på telefonen via app, så har Victron en modell som bare bruker blåtann. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 19.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2020 Takk. Da blir det en slik ⚡️😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.