mons Startet 19.Oktober.2020 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2020 Jeg har fått forespørsel om jeg vet av en sunket plastbåt på 25-35 fot for å teste en ny type bergningsutstyr. Båten vil i tilfelle bli fjernet kostnadsfritt og uten spørsmål om hvorfor den er der. Noen som vet om en? Sitér dette innlegget Mons Link to post
TrikkerN Lønning Svart 19.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2020 mons skrev for 2 timer siden: Jeg har fått forespørsel om jeg vet av en sunket plastbåt på 25-35 fot for å teste en ny type bergningsutstyr. Båten vil i tilfelle bli fjernet kostnadsfritt og uten spørsmål om hvorfor den er der. Noen som vet om en? Det ligger en liten lekter innforbi terneviga Jeg skal gi beskjed dersom det dukker opp noe Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2020 mons skrev for 3 timer siden: Jeg har fått forespørsel om jeg vet av en sunket plastbåt på 25-35 fot for å teste en ny type bergningsutstyr. Båten vil i tilfelle bli fjernet kostnadsfritt og uten spørsmål om hvorfor den er der. Noen som vet om en? Det ligger masse båter på bunnen langs vår kyst...regner med det er i ditt eget nærområdet du snakker om..? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2020 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Grand Banks jr Svart 19.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2020 Og i realiteten: Men nå kuppet vi vel tråden @ivar? Spennende å se hva dere skal teste ut @mons! Håper det er en teknikk som er enkel, stabil og gjør det mulig å redde båter uten store budsjetter. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
S/Y Emma Svart 19.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2020 ivar skrev 23 minutter siden: Donald-tegning https://www.iusmentis.com/patents/priorart/donaldduck/ Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
mons Svart 19.Oktober.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2020 (redigert) Ja. Svært enkelt system for berging fra bunn eller båter som er i ferd med å synke. Kristiansand (Søgne, Songdalen og Kristiansand før sammenslåing) i overskriften hentyder til ønsket område. Her er det ikke så mange å velge i da vi (noen dykkerklubber) har tatt opp ca 50 de siste årene. Redigert 19.Oktober.2020 av mons (see edit history) Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.