ola Startet 19.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2020 Hvor får man den rimeligste båtforsikringen Kasko+. gjelder kun en 20 fot helplaner med 150 hk utenbordsmotor ? Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 19.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2020 Om du kun er ute etter billigst så finnes det vel kalkulatorer for slikt, forutsatt at du kun er ute etter første prisantydning du får. For det er ikke lett for andre å svare på hva som blir billigst for deg. En tlf til ditt nåværende forsikringsselskap eller medlemskap i båtforeninger/fagforeninger/eller lignende bør kunne gi deg fordeler andre ikke har, det samme gjelder din historikk. Har hørt at If både er ganske rimelige og ganske fornuftige dersom det blir skader. Selv har vi Pantaenius, det er ikke billigst, men man sover godt om natten. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 19.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2020 Ring rundt.. Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 19.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2020 Les forsikringsvilkårene nøye. Hjelper lite om forsikringen er billig dersom vilkårene er dårlige. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 19.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2020 shipahoy skrev for 2 timer siden: Les forsikringsvilkårene nøye. Hjelper lite om forsikringen er billig dersom vilkårene er dårlige. Meget godt poeng Jeg kan tilby meget billig forsikring, jeg, men vilkårene er det neppe noen som går meg på? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.