Jump to content

Trenger ny dørk inni båten(sollux 27)

Solluxmannen

Recommended Posts

Kjenner meg igjen! Er selv født med tolv tommeltotter og er innstilt på å heller betale mer nevenyttige folk til å gjøre ting slik at det garantert blir bedre enn det jeg klarer selv.

Vurder selv å betale noen til å utføre syntetisk teakbelegg i cockpiten pluss tetting av lekkasje i kabiner foran og montering av landstrøm og inverter samt legging av noen ekstra USB-ladepunkter. Pluss flere andre ting.

Jeg bare VET at hvis jeg prøver selv så går det til helvete. Lett å si at "dette fikser du" osv., men jeg har prøvd før og feilet...jeg har bare ikke det oppussings- og handyman-genet som andre har...sukk...

Redigert av Pequod (see edit history)
Pequod skrev for 20 timer siden:

Kjenner meg igjen! Er selv født med tolv tommeltotter og er innstilt på å heller betale mer nevenyttige folk til å gjøre ting slik at det garantert blir bedre enn det jeg klarer selv.

Vurder selv å betale noen til å utføre syntetisk teakbelegg i cockpiten pluss tetting av lekkasje i kabiner foran og montering av landstrøm og inverter samt legging av noen ekstra USB-ladepunkter. Pluss flere andre ting.

Jeg bare VET at hvis jeg prøver selv så går det til helvete. Lett å si at "dette fikser du" osv., men jeg har prøvd før og feilet...jeg har bare ikke det oppussings- og handyman-genet som andre har...sukk...

Ja... Tar alt annet, både elektrisk og motor? men når det kommer til dyrt treverk osv så betaler jeg heller de tusenlappene ekstra! 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...