Solluxmannen Startet 19.Oktober.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2020 Hei! Dørken i båten min er relativt slitent. Trenger navn på eventuelle firmaer som tar på seg jobber med å lage ny komplett dørk med isolasjon og det hele. Vet jeg kan gjøre mye selv, men er flinkere på det mekaniske og noen ting må man unne seg når det kommer til båt;) Noen gode erfaringer? Hyl ut! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 19.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2020 Gjør det selv! Kjøp det du trenger av maskiner, du vil spare penger, og for en tilfredstillelse. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Solluxmannen Svart 20.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2020 Faxen skrev for 15 timer siden: Gjør det selv! Kjøp det du trenger av maskiner, du vil spare penger, og for en tilfredstillelse. Ja, var akkurat det gjør alt annet på båten, men akkurat det der vil jeg at noen proffe skal gjøre? hadde sikkert ordnet det, men er jo noe med tia au? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 20.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2020 (redigert) Kjenner meg igjen! Er selv født med tolv tommeltotter og er innstilt på å heller betale mer nevenyttige folk til å gjøre ting slik at det garantert blir bedre enn det jeg klarer selv. Vurder selv å betale noen til å utføre syntetisk teakbelegg i cockpiten pluss tetting av lekkasje i kabiner foran og montering av landstrøm og inverter samt legging av noen ekstra USB-ladepunkter. Pluss flere andre ting. Jeg bare VET at hvis jeg prøver selv så går det til helvete. Lett å si at "dette fikser du" osv., men jeg har prøvd før og feilet...jeg har bare ikke det oppussings- og handyman-genet som andre har...sukk... Redigert 20.Oktober.2020 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Inter 9000 Svart 20.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2020 Mulig Tor Oftebro i Mandal kan ta det. Han har begynt å produsere Polar båtene. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
FLS Svart 21.Oktober.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2020 Du kan evt kontakte IR Design på facebook Sitér dette innlegget Link to post
Solluxmannen Svart 21.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2020 Pequod skrev for 20 timer siden: Kjenner meg igjen! Er selv født med tolv tommeltotter og er innstilt på å heller betale mer nevenyttige folk til å gjøre ting slik at det garantert blir bedre enn det jeg klarer selv. Vurder selv å betale noen til å utføre syntetisk teakbelegg i cockpiten pluss tetting av lekkasje i kabiner foran og montering av landstrøm og inverter samt legging av noen ekstra USB-ladepunkter. Pluss flere andre ting. Jeg bare VET at hvis jeg prøver selv så går det til helvete. Lett å si at "dette fikser du" osv., men jeg har prøvd før og feilet...jeg har bare ikke det oppussings- og handyman-genet som andre har...sukk... Ja... Tar alt annet, både elektrisk og motor? men når det kommer til dyrt treverk osv så betaler jeg heller de tusenlappene ekstra! Sitér dette innlegget Link to post
Solluxmannen Svart 21.Oktober.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2020 Inter 9000 skrev for 19 timer siden: Mulig Tor Oftebro i Mandal kan ta det. Han har begynt å produsere Polar båtene. Takk for svar! Skal sjekke opp i det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.