Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Kjenner meg igjen! Er selv født med tolv tommeltotter og er innstilt på å heller betale mer nevenyttige folk til å gjøre ting slik at det garantert blir bedre enn det jeg klarer selv.

Vurder selv å betale noen til å utføre syntetisk teakbelegg i cockpiten pluss tetting av lekkasje i kabiner foran og montering av landstrøm og inverter samt legging av noen ekstra USB-ladepunkter. Pluss flere andre ting.

Jeg bare VET at hvis jeg prøver selv så går det til helvete. Lett å si at "dette fikser du" osv., men jeg har prøvd før og feilet...jeg har bare ikke det oppussings- og handyman-genet som andre har...sukk...

Pequod

Pequod

Kjenner meg igjen! Er selv født med tolv tommeltotter og er innstilt på å heller betale mer nevenyttige folk til å gjøre ting slik at det garantert blir bedre enn det jeg klarer selv.

Vurder selv å betale noen til å utføre syntetisk teakbelegg i cockpiten pluss tetting av lekkasje i kabiner foran og montering av landstrøm og inverter samt legging av noen ekstra USB-ladepunkter. Pluss flere andre ting.

Jeg bare VET at hvis jeg prøver selv så går det til helvete. Lett å si at "dette fikser du" osv., men jeg har prøvd før og feilet...sukk...

• Create New...