Jump to content

Edit History

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Marius Engel skrev 6 minutter siden:

Høres ut som jeg har gjort ett bra valg da, med Epifanes :)

Har du forsøkt biltema sin 2K PU-lakk, eller sett resultatet av den?

Jeg kjøper veldig mye på Biltema. Men jeg holder meg konsekvent unna alt av lakk og malingsprodukter fra dem. Jeg orker ikke en gang å prøve dette ut. 
Har mer enn nok resultater fra tester på lakk og maling fra min tid i trelast og overflatebehandling til at jeg rett og slett dropper det. I alle tester jeg har sett har de ledende produsentene uten unntak gått av med seieren i evnen til å stå i mot slitasje. Og i motsetning til hva mange tror er det ikke verken regn eller vind men UV-stråling fra sola som sliter absolutt mest på produktene. Så er det billig mangler det rett og slett innholdet som skal forhindre slitasjen som følge av sola.........

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Marius Engel skrev 2 minutter siden:

Høres ut som jeg har gjort ett bra valg da, med Epifanes :)

Har du forsøkt biltema sin 2K PU-lakk, eller sett resultatet av den?

Jeg kjøper veldig mye på Biltema. Men jeg holder meg konsekvent unna alt av lakk og malingsprodukter fra dem. Jeg orker ikke en gang å prøve dette ut. 
Har mer enn nok resultatet fra tester på lakk og maling fra min tid i trelast og overflatebehandling til at jeg rett og slett dropper det. I alle tester jeg har sett har de ledende produsentene uten unntak gått av med seieren i evnen til å stå i mot slitasje. Og i motsetning til hva mange tror er det ikke verken regn eller vind men UV-stråling fra sola som sliter absolutt mest på produktene. Så er det billig mangler det rett og slett innholdet som skal forhindre slitasjen som følge av sola.........

• Create New...