Jump to content

Edit History

Havarita

Havarita

Ok. Takk @Knude.

Jeg ville hatt duk fra hud utvendig, og inn i tunell, men mulig det er vanskelig å utføre rent praktisk i mindre målestokk.

Enig i at om det er støpt ut på hulkil på en tunell som stikker utforbi skroget, er styrken ivaretatt.

Man har da laget seg en strafferunde på linjene, og sparkelen utenpå har kun som funksjon å pynte på, slik at vannstrømmen i område får litt bedre vilkår igjen.

Skader i sparkelen er da ikke noe å være redd for.

Havarita

Havarita

Ok. Takk @Knude.

Jeg ville hatt duk fra hud utvendig, og inn i tunell, men mulig det er vanskelig å utføre i mindre målestokk.

Enig i at om det er støpt ut på hulkil på en tunell som stikker utforbi skroget, er styrken ivaretatt.

Man har da laget seg en strafferunde på linjene, og sparkelen utenpå har kun som funksjon å pynte på, slik at vannstrømmen i område får litt bedre vilkår igjen.

Skader i sparkelen er da ikke noe å være redd for.

Havarita

Havarita

Ok. Takk @Knude.

Jeg ville hatt duk fra hud utvendig, og inn i tunell, men mulig det er vanskelig å utføre i mindre målestokk.

• Create New...